Πώς λειτουργεί η Προπόνηση

Συζητήστε για το τρόπο που προπονείτε τους παίκτες! Τεστ, συγκρίσεις και αναλύσεις των προπονητικών προγραμμάτων του FM.
Post Reply
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Λοιπόν, έκανα μερικά τεστ πάνω στην προπόνηση του FM2009 και κατάλαβα πάνω σε ποιά λογική λειτουργεί. Τα έχω γράψει και στο προπονητικό φόρουμ της SI, αλλά θα τα γράψω κι εδώ στα Ελληνικά, να έχετε την "Ελληνική πρώτη", χεχεχε...

1) Η προπόνηση κάνει Updating μία φορά την εβδομάδα. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι το παιχνίδι "κοιτάζει" μια φορά την εβδομάδα τι προπόνηση έχετε βάλει στους παίκτες σας και στη συνέχεια υποθέτει ότι αυτή θα είναι η προπόνηση για την επόμενη εβδομάδα. Ό,τι αλλαγές κάνετε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, θα ληφθούν υπόψη από την επόμενη εβδομάδα, δηλαδή από την επόμενη φορά που το παιχνίδι θα "κοιτάξει" τις προπονήσεις σας.

Ποιά είναι η μέρα που το παιχνίδι τις κοιτάζει τις προπονήσεις; Στο δικό μου save game, αυτό συμβαίνει κάθε Κυριακή (όταν μπαίνει η Κυριακή). Μάλλον Κυριακή είναι για όλους, αλλά για καλό και για κακό τσεκάρετέ το.

Πώς μπορείτε να το τσεκάρετε; Πρέπει να αλλάξετε ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ το schedule ενός παίκτη σας και μετά να κοιτάτε τις μπάρες "Training Level" που υπάρχουν στην οθόνη "Training Overview" του παίκτη, κάτω αριστερά. Όταν αυτές οι μπάρες αλλάξουν σύμφωνα με το καινούριο πρόγραμμα, είναι η μέρα που το παιχνίδι "διαβάζει" τα προπονητικά σας προγράμματα.

2) Έχω έναν παίκτη που είναι "unhappy with training workload". Του χαμήλωσα το workload, αλλά είναι ακόμα unhappy. Τι συμβαίνει;

Πρέπει να περιμένεις μέχρι τη μέρα που το παιχνίδι "κοιτάζει" τα προπονητικά προγράμματα. Τότε θα μάθεις αν είναι ευχαριστημένος με το νέο ελαφρύτερο πρόγραμμα.

3) Έχω έναν παίκτη που έπαιξε ματς και το condition του έγινε χάλια. Πώς μπορώ να τον προφυλάξω από τραυματισμούς στις προπονήσεις μέχρι να ξαναπάρει τα πάνω του; Να του χαμηλώσω το workload για μια-δυο μέρες μέχρι να ξανανέβει το condition του;

ΟΧΙ. Το παιχνίδι δε θα δει ότι του χαμηλώσατε το workload, μέχρι τη μέρα που θα ξανα-"κοιτάξει" την προπόνηση. Οπότε ούτε καν θα καταλάβει ότι τού έχετε μειώσει το workload. Επομένως, τι μπορείτε να κάνετε; Δώστε του "rest days", μέρες ξεκούρασης δηλαδή. Αυτές μπορείτε να τις βρείτε στην οθόνη προπόνησής του ή κάτω αριστερά στο προφίλ του (στο Training Schedule drop down menu). Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να μειώσετε την προπόνησή του κατά τη διάρκεια της εβδομάδας.

4) Άρα, αφού το παιχνίδι κοιτάζει τις προπονήσεις μια φορά την εβδομάδα, υποθετικά Κυριακή, τότε αν βάλω στον παίκτη μου την "Προπόνηση 1" Δευτέρα πρωί, και την αλλάξω σε "Προπόνηση 2" το Σάββατο απόγευμα, το παιχνίδι θα δει μόνο την "Προπόνηση 2";!

ΝΑΙ. Η "Προπόνηση 1" θα είναι σαν να μην έχει υπάρξει ποτέ.

Αν έχετε απορίες, εδώ είμαστε.
soterakis
First Team Regular
First Team Regular
Posts: 1379
Joined: Wed Dec 26, 2007 9:55 am
Football Manager της ομάδας: Fiorentina
Αγαπημένη Ομάδα: Anorthosis
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Πολύ βοηθητικό ποστ με σημαντικά δεδομένα για την προπόνηση.
Ευχαριστούμε για τη βοήθεια!
Πάρα πολύ καλή επεξήγηση -ypoklinomai
Bravejohn
Rotation
Rotation
Posts: 1010
Joined: Wed Mar 12, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: ΠΑΟΚ
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ
Location: Σερρες
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Πολυ καλη παρατηρηση :-)

Μιας και φαινεται οτι εχεις ψαξει πολυ το θεμα :P θελω να ρωτησω κατι αλλο
μηπως ξερεις ποσο πρεπει να βαλουμε μια μπαρα προπονησης αναλογα με τη προπονηση για να δουμε ανοδο?
εννοω οτι ολοι οι τομεις της προπονησης δε θελουν τα ιδια κλικ προς τα δεξια για να εχουν αποτελεσμα
εχω ανεβασει set pieces attributes με τη μπαρα κατω απ το medium,ενω για να ανεβασω physical θελω ενα κλικ πριν το High η ακομα και high

το ιδιο συμβαινει και σε αλλους τομεις,αν το εχεις τεσταρει η εμπειρικα αν ξερεις η οποιος αλλος γνωριζει, αν γινεται τα βαλεις σε μια σειρα απ το δυσκολοτερο να ανεβει προς το ευκολοτερο :P
ωστε να χρησιμοποιουμε το workload οσο πιο καλα γινεται :wink: Ελπιζω να μη ζηταω πολλα

Τωρα στο δυσκολο μερος υπαρχει καποιος τροπος ωστε να ανεβασουμε 1 attribute?δε μπορω να ανεβασω heading στους αμυντικους μου!τους ανεβαζω το ball control training αλλα ανεβαζουν technique,first touch και τετοια...και το προβλημα ειναι διπλο..οχι μονο δεν ανεβαινουν τα attribute που θελω,χανω workload απο αλλους τομεις που θα μπορουσα να εχω ανεβασει και τελος και σημαντικοτερο χανω σημαντικα current ability points του παιχτη τα οποια δε μπορω να τα παρω πισω...

Το ιδιο προβλημα εχω οταν θελω να ανεβασω off the ball στους επιθετικους μου με τη προπονηση tactics...
μηπως κανω κατι λαθος?
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Bravejohn wrote: μηπως ξερεις ποσο πρεπει να βαλουμε μια μπαρα προπονησης αναλογα με τη προπονηση για να δουμε ανοδο?
εννοω οτι ολοι οι τομεις της προπονησης δε θελουν τα ιδια κλικ προς τα δεξια για να εχουν αποτελεσμα
εχω ανεβασει set pieces attributes με τη μπαρα κατω απ το medium,ενω για να ανεβασω physical θελω ενα κλικ πριν το High η ακομα και high

το ιδιο συμβαινει και σε αλλους τομεις,αν το εχεις τεσταρει η εμπειρικα αν ξερεις η οποιος αλλος γνωριζει, αν γινεται τα βαλεις σε μια σειρα απ το δυσκολοτερο να ανεβει προς το ευκολοτερο :P
ωστε να χρησιμοποιουμε το workload οσο πιο καλα γινεται
Για έναν παίκτη που υποθετικά δεν έχει κανένα Position (θα δεις παρακάτω γιατί), η σειρά προπονητικής δυσκολίας είναι (από το δυσκολότερο regime στο ευκολότερο):
1) Αerobic, 2) Strength, 3) όλα τα υπόλοιπα (Shooting/Attacking/Ball Control/Defensive), 4) Tactics, 5) Set Pieces.

Όμως, από τη στιγμή που ο παίκτης έχει κάποιες θέσεις μες στο γήπεδο, κάποια προπονητικά regimes γίνονται πιο δύσκολα για αυτόν. Ποιά; Αυτά που είναι πιο σημαντικά για τη θέση του. Ας πούμε, για τον επιθετικό, το Finshing ανεβαίνει πιο δύσκολα από ό,τι to Marking. Γιατί; Επειδή το Finishing χρειάζεται πολλά Current Ability points για τον επιθετικό. Εν ολίγοις, όσο πιο χρήσιμο είναι ένα attribute, τόσο πιο δύσκολα ανεβαίνει.

Για το workload δες παρακάτω.
Bravejohn wrote: Τωρα στο δυσκολο μερος υπαρχει καποιος τροπος ωστε να ανεβασουμε 1 attribute?δε μπορω να ανεβασω heading στους αμυντικους μου!τους ανεβαζω το ball control training αλλα ανεβαζουν technique,first touch και τετοια...και το προβλημα ειναι διπλο..οχι μονο δεν ανεβαινουν τα attribute που θελω,χανω workload απο αλλους τομεις που θα μπορουσα να εχω ανεβασει και τελος και σημαντικοτερο χανω σημαντικα current ability points του παιχτη τα οποια δε μπορω να τα παρω πισω...

Το ιδιο προβλημα εχω οταν θελω να ανεβασω off the ball στους επιθετικους μου με τη προπονηση tactics...
μηπως κανω κατι λαθος?
Όχι, δε γίνεται να ανεβάσεις attributes μεμονωμένα, δυστυχώς. Ο λόγος που η SI το έχει κάνει έτσι είναι προγραμματιστικός.
Δεν κάνεις τίποτα λάθος. Όπως σου έγραψα παραπάνω, το λιγότερο σημαντικά attributes στατιστικά ανεβαίνουν ευκολότερα. Στο παράδειγμα με το Ball Control, αφού ανεβαίνουν τα Technique και First Touch, σημαίνει ότι η προπόνησή σου κάνει καλή δουλειά. Γιατί
δεν ανεβαίνει το Heading; Γιατί είναι πολύ σημαντικό για τούς αμυντικούς και χρειάζεται πολλά CA points. Πώς γίνεται να ανέβει; Με δύο τρόπους:

1) Αν το Current Ability ανέβει λίγο, το Heading έχει πολλές πιθανότητες να αυξηθεί, αφού το προπονείς περισσότερο από τα άλλα. Δεν είναι σίγουρο, πάντως. Αν βέβαια ο παίκτης έχει ήδη φτάσει το PA του, τότε αυτός ο τρόπος δεν ισχύει.

2) Αυτός είναι ο βασικός τρόπος: Αφού το Heading χρειάζεται πολλούς CA points, για να το ανεβάσεις πρέπει να ρίξεις κάτι άλλο σημαντικό ή να τα ρίξεις όλα τα άλλα από λίγο. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΟ FM, να επιλέγεις πού θέλεις να κατανεμηθούν τα CA points. Αν υποθέσουμε ότι το CA παραμένει σταθερό, δεν πρόκειται να ανέβει το Heading για τον αμυντικό θυσιάζοντας μόνο Finishing, αυτό ξέχνα το.

Συμπερασματικά: Από αυτά που μου λες, καλή προπόνηση τού έχεις. Απλώς το Heading δε θα ανέβει μέχρι να ανέβει το CA ή μέχρι να πέσει κάτι άλλο σημαντικό (μπορεί η μείωση αυτή να μη φανεί, αφού στο προφίλ τού παίκτη βλέπουμε στρογγυλοποιημένες τιμές, ενώ το παιχνίδι "βλέπει" και δεκαδικά)


hint: Εξήγησα ότι για το τι αλλάζει δεν ευθύνεται μόνο η προπόνηση, αφού πρέπει να λάβουμε υπόψη και τις θέσεις τού παίκτη. Επίσης, μπορεί να ευθύνεται και η προσωπικότητα του παίκτη, αλλά ας μην επεκταθώ σε αυτό τώρα. Αφού οι τελικές αυξήσεις είναι τόσο... σοφιστικέ, υπάρχει κάποιος τρόπος να βλέπουμε το effect τής προπόνησης απομονωμένο από όλα τα υπόλοιπα, για να ξέρουμε αν τού έχουμε βάλει καλή προπόνηση; ΝΑΙ:

Στις οθόνες training senior και training youth, βλέπεις τα βελάκια με το effect τής προπόνησης για τον κάθε παίκτη. Αν αυτά τα βελάκια είναι θετικά για το regime που σε ενδιαφέρει, σημαίνει ότι κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς. Με οδηγό αυτά τα βελάκια (στη γενική προπονητική οθόνη) και τα Training Levels τού παίκτη (στην προσωπική του προπονητική οθόνη), μπορείς να φτιάξεις τον παίκτη όπως ακριβώς θες, με βάση πάντα το CA που έχει. Τα βελάκια αυτά και τα Training Levels ανανεώνονται κάθε Κυριακή.

Έτσι μπορείς να δοκιμάσεις κάποιες θέσεις στα sliders, και κοιτώντας τα παραπάνω στοιχεία να καταλάβεις αν ο συγκεκριμένος παίκτης αντιδρά καλά στην προπόνηση που τού έφτιαξες. Ο κάθε παίκτης αντιδρά διαφορετικά, οπότε ιδανικά ο καθένας θα έχει το δικό του schedule. Δηλαδή ούτε μπορώ να σού δώσω βέλτιστες θέσεις για τα sliders (αφού ο κάθε παίκτης αντιδρά διαφορετικά) ούτε χρειάζεται (αφού το παιχνίδι σού δίνει στοιχεία για να καταλάβεις).

Προσπαθώ να γίνω όσο πιο κατανοητός γίνεται, αλλά αυτό είναι δύσκολο, αφού το σύστημα είναι πολύπλοκο. Για ό,τι δεν έγινε κατανοητό, ξαναρωτήστε με.
Bravejohn
Rotation
Rotation
Posts: 1010
Joined: Wed Mar 12, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: ΠΑΟΚ
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ
Location: Σερρες
Has thanked: 0
Been thanked: 0

φιλε ThrassosSevvas ευχαριστω για την απαντηση :-)
Ηταν πολυ λεπτομερης...το επιασα το νοημα τωρα.

Ξερω οτι καποια attributes τρωνε περισσοτερο ca αναλογα με τη θεση του παιχτη...
οπως ειπες το heading σε ενα αμυντικο τρωει πολυ περισσοτερα ca points απ οτι το first touch η το techique..γι αυτο ανεβαινει πιο δυσκολα απο τα αλλα
παρολα αυτα ομως και τα υπολοιπα τρωνε(εστω και λιγα) σημαντικα ca points και απ οτι καταλαβαινω δε μπορουμε να κανουμε τιποτα γι αυτο..

Τωρα μου ηρθε μια ιδεα -pappous .Μηπως πρεπει να αλλαξουμε το τροπο με τον οποιο επιλεγουμε παιχτες?δηλαδη για παραδειγμα οταν ψαχνω εναν αμυντικο καταρχην λεω :
Τι ανεβαινει δυσκολα?Aerobic-strength αρα θελω ο αμυντικος να εχει καλα physical attributes εξ αρχης.Δευτερον σε ποια προπονηση κινδυνευω να χασω ca points ανεβαζωντας ασχετα attributes στη προσπαθεια μου να ανεβασω καποιο σημαντικο?Ball control...αρα θελω εξ αρχης να εχει καλο heading..
αν τον προπονησω defending δεν υπαρχει καποιο attribute που να παρει τζαμπα ca points αφου ολα ειναι καλα...αρα δε με χαλαει να ειναι λιγο πεσμενος εκει...
οποτε κανω ενα φιλτρο για αμυντικο με heading,strength,jumping 15 acceleration,pace 12 και στη συνεχεια ριχνω ολο το βαρος της προπονησης σε defending και tactics...(αντι με αυτο που εκανα ως τωρα και εψαχνα marking-tackling-consentration-positioning-anticipation τα οποια ναι μεν ειναι σημαντικα αλλα ανεβαινουν σιγουρα με τη προπονηση αν ριξεις το βαρος εκει)

φυσικα αυτο προυποθετει ο παιχτης να ειναι σχετικα νεος και να εχει ca points μεχρι να φτασει το pa...
ειδικα οταν ψαχνουμε για νεα ταλεντα :wink:

θα ηθελα τη γνωμη σας πανω σε αυτο :-D
User avatar
lgotzy02
Hot Prospect
Hot Prospect
Posts: 602
Joined: Fri Oct 03, 2003 11:00 pm
Football Manager της ομάδας: Gateshead
Αγαπημένη Ομάδα: Ολυμπιακός, Μπαγερν,Αγιαξ,Ρομα
Location: Αγ.Παρασκευη
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Φιλε πολυ καλος οδηγος προπονησης και πολυ ψαγμενο το ολο σου αρθρο καθως δινεις λυσεις.Μπραβο.

Στο θεμα ψαξιματος παικτων επισης ειναι λογικο αυτο που λες και ισως τελικα να ειναι ενα μυστικο για καλυτερα αποτελεσματα σε βαθος χρονου.Το θεμα ειναι πως υποτιθεται δεν γνωριζουμε τα CA , PA και παιζουμε δικαια...Αυτο μονο.
Bravejohn
Rotation
Rotation
Posts: 1010
Joined: Wed Mar 12, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: ΠΑΟΚ
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ
Location: Σερρες
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Στο scout report σου λεει ο scouter αν προκειτε να εξελιχθει ο παιχτης στο μελλον και εχει και αστερακια :P
αλλα εκτος αυτου πλεον που εχουμε παιξει ολοι αρκετες χρονιες πανω κατω ξερουμε ποιοι παιχτες εγιναν αστερια το 2010-2012 :wink:
οποτε εχουμε γινει και μεις scouter :D
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Soterakis και lgotzi, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.


Bravejohn,
Bravejohn wrote:φιλε ThrassosSevvas ευχαριστω για την απαντηση :-)
Ηταν πολυ λεπτομερης...το επιασα το νοημα τωρα.

Ξερω οτι καποια attributes τρωνε περισσοτερο ca αναλογα με τη θεση του παιχτη...
οπως ειπες το heading σε ενα αμυντικο τρωει πολυ περισσοτερα ca points απ οτι το first touch η το techique..γι αυτο ανεβαινει πιο δυσκολα απο τα αλλα
παρολα αυτα ομως και τα υπολοιπα τρωνε(εστω και λιγα) σημαντικα ca points και απ οτι καταλαβαινω δε μπορουμε να κανουμε τιποτα γι αυτο..
Nαι, απλώς υπενθυμίζω ότι δεν τρώνε και πολύ CA. Μάλιστα μερικά attributes μπορεί να είναι και τελείως "free", δεν ξέρω γιατί δεν το έχω τσεκάρει τόσο προσεκτικά αυτό.
Bravejohn wrote: Τωρα μου ηρθε μια ιδεα -pappous .Μηπως πρεπει να αλλαξουμε το τροπο με τον οποιο επιλεγουμε παιχτες?δηλαδη για παραδειγμα οταν ψαχνω εναν αμυντικο καταρχην λεω :
Τι ανεβαινει δυσκολα?Aerobic-strength αρα θελω ο αμυντικος να εχει καλα physical attributes εξ αρχης.Δευτερον σε ποια προπονηση κινδυνευω να χασω ca points ανεβαζωντας ασχετα attributes στη προσπαθεια μου να ανεβασω καποιο σημαντικο?Ball control...αρα θελω εξ αρχης να εχει καλο heading..
αν τον προπονησω defending δεν υπαρχει καποιο attribute που να παρει τζαμπα ca points αφου ολα ειναι καλα...αρα δε με χαλαει να ειναι λιγο πεσμενος εκει...
οποτε κανω ενα φιλτρο για αμυντικο με heading,strength,jumping 15 acceleration,pace 12 και στη συνεχεια ριχνω ολο το βαρος της προπονησης σε defending και tactics...(αντι με αυτο που εκανα ως τωρα και εψαχνα marking-tackling-consentration-positioning-anticipation τα οποια ναι μεν ειναι σημαντικα αλλα ανεβαινουν σιγουρα με τη προπονηση αν ριξεις το βαρος εκει)

φυσικα αυτο προυποθετει ο παιχτης να ειναι σχετικα νεος και να εχει ca points μεχρι να φτασει το pa...
ειδικα οταν ψαχνουμε για νεα ταλεντα :wink:

θα ηθελα τη γνωμη σας πανω σε αυτο :-D
Η σκέψη σου είναι καλή και μπορεί να λειτουργήσει. Παρόλα αυτά να θυμάσαι ότι (στο παράδειγμά σου) τα Defending attributes ανεβαίνουν δύσκολα για έναν αμυντικό, οπότε η μέθοδος εμπεριέχει και κάποιο ρίσκο. Επίσης, ο παίκτης θα είναι άχρηστος πριν να γίνουν όλα αυτά.

Το πιο σημαντικό μειονέκτημα όμως είναι το εξής: Τα σημαντικά attributes είναι "ακριβά", δηλαδή καταναλώνουν πολλά Ability points. Αυτό σημαίνει ότι δε θα έχεις μείωση -1 στα υπόλοιπα για να έχεις αύξηση +1 στα Defending τού αμυντικού: θα έχεις μείωση πολύ μεγαλύτερη!

Θα πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή. Αυτό που σίγουρα μπορεί να λειτουργήσει καλά είναι να παίρνεις παίκτες με φοβερά physical attributes, που είναι σχετικά ακριβά για όλους, και μετά να τα μειώνεις για να αυξήσεις κάτι άλλο. Εκεί η μέθοδος που πρότεινες θα λειτουργήσει πολύ καλά. Από την άλλη, τέτοιοι παίκτες ίσως είναι πιο σπάνιοι από παίκτες που έχουν ήδη καλύτερη κατανομή.
Bravejohn
Rotation
Rotation
Posts: 1010
Joined: Wed Mar 12, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: ΠΑΟΚ
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ
Location: Σερρες
Has thanked: 0
Been thanked: 0

ενοεις για παιχτες που ειναι κοντα στο PA τους ε?
Αν ενας παιχτης εχει ας πουμε 120 ca και 160pa γιατι πρεπει να μειωσει καποια attributes για να ανεβασει τα αλλα?
δε μπορει να κρατησει σταθερα αυτα που εχει και να ανεβασει τα αλλα?δινοντας του προπονηση στα att που εχει ηδη ψηλα ισα ισα να τα διατηρησει...
ουτε πολυ ουτε λιγο...δε χρειαζεται να "ελευθερωσει" ca points πρωτα...εκτος κι αν παλι τα μπερδευω και δε καταλαβα κατι :shock:

επισης δεν εννοω να μην υπολογισουμε καθολου τα καλα του attribute απλα να κοιταξουμε πιο πολυ αυτα που δυσκολα ανεβαινουν...
αν και οπως ειπες τετοιους παιχτες ειναι σπανιο να βρεις...δυσκολα να βρεις αμυντικο με καλα strength-jumping-heading-accel-pace και να ειναι χαλια τα marking-tackling-concentration-positioning...στο 90% των περιπτωσεων θα ειναι και αυτα καλα και ο παιχτης θα ειναι ηδη ετοιμος και ακριβος...

αλλα αν αν για παραδειγμα εχουμε 2 παιχτες player1 και player2:

player1 : strength 17,jumping 17, heading 17, marking 14, tackling 14, concentration 14, positioning 14

player2 : strength 14,jumping 14, heading 14, marking 17, tackling 17, concentration 17, positioning 17

σε μια τετοια περιπτωση εννοω οτι διαλεγουμε το player1 δεδομενου οτι ο scouter μας εχει πει οτι ,πορει να εξελιχθει κι αλλο
απλώς υπενθυμίζω ότι δεν τρώνε και πολύ CA. Μάλιστα μερικά attributes μπορεί να είναι και τελείως "free", δεν ξέρω γιατί δεν το έχω τσεκάρει τόσο προσεκτικά αυτό.
Στο 2008 υπηρχαν πολλα free attributes αναλογα με τη θεση του παιχτη και γενικα πολλα free τα οποια ομως δεν ειναι πλεον(οπως free kicks,penalty,long throws)
πλεον τα μοναδικα free attributes τα οποια ειναι και για ολες τις θεσεις ειναι aggression,determination,flair,Natural fitness και ολα τα κρυφα...

EDIT : Εκατσα εκανα ενα πινακακι με τα attributes ανα θεση που ειτε ειναι δυσκολα να ανεβουν(physical) ειτε πρεπει να χρησιμοποιησουμε προπονηση με την οποια υπαρχει κινδυνος να ανεβασουμε αttributes που δεν θα ωφελεισουν το παιχτη.Συμφωνα παντα με το Tactical theorems 2009 για το τι χρειαζεται ενας παιχτης ανα θεση.
Βασικη προυποθεση ο παιχτης να ειναι νεος και να εχει αρκετουτσικα ca points να ξοδεψει :P
Φυσικα το πως διαλεγει παιχτες ο καθενας ειναι δικη του υποθεση αναλογα με το πως θελει η ομαδα του να παιζει :-) Απλα μιας και το κανα ειπα να το ποσταρω μηπως και καποιος το βρει χρησιμο(αν σας καψω δεν αναλαμβανω ευθυνες :D ελληνας ειμαι)

Position------------Attributes----------------------------------------------------------------training(που θα δωσουμε το βαρος στη συνεχεια)

GK------------------Reflexes, Jumping, Strength----------------------------------------------Goalkeeping-tactics
DC------------------Strength, Jumping, Pace, Acceleration, Balance, Heading-------------------Defending-tactics
FB-------------------Work Rate, Stamina, Acceleration, Pace----------------------------------Defending ? tactics
DMC/MCd------------Stamina, Strength, Work Rate, Long Shots--------------------------------Defending - tactics - passing
AMC/MCa------------Stamina, Agility, Pace, Acceleration, Decisions, long shoots----------------Attacking-ball control
Wingers-------------Acceleration, Agility, Pace, Stamina, Crossing------------------------------Shooting-ball control
FCd-----------------Strength, Jumping, Balance, off the ball, Heading---------------------------Attacking-shooting
FCa-----------------Acceleration, Agility, Pace, Anticipation, off the ball------------------------Shooting-ball control
User avatar
ThrassosSevvas
Training Engineer
Training Engineer
Posts: 3778
Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
Location: Αthens, GR
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Bravejohn wrote:ενοεις για παιχτες που ειναι κοντα στο PA τους ε?
Αν ενας παιχτης εχει ας πουμε 120 ca και 160pa γιατι πρεπει να μειωσει καποια attributes για να ανεβασει τα αλλα?
δε μπορει να κρατησει σταθερα αυτα που εχει και να ανεβασει τα αλλα?δινοντας του προπονηση στα att που εχει ηδη ψηλα ισα ισα να τα διατηρησει...
ουτε πολυ ουτε λιγο...δε χρειαζεται να "ελευθερωσει" ca points πρωτα...εκτος κι αν παλι τα μπερδευω και δε καταλαβα κατι :shock:
Aν το schedule σου είναι πολύ imbalanced, δηλαδή με τεράστιες διαφορές ανάμεσα στα sliders, τότε είναι πιθανό το training να προσπαθήσει να αλλάξει τον παίκτη ΠΡΙΝ αυξηθεί το Ability του, οπότε θα δεις και μειώσεις. Βέβαια, μακροπρόθεσμα, όταν το Ability βελτιωθεί, αυτά που μειώθηκαν κατά πάσα πιθανότητα θα επιστρέψουν εκεί που ήταν και θα μείνουν μόνο οι βελτιώσεις (που θα είναι πλέον +2).

Όπως είπα όμως, ο κάθε παίκτης αντιδρά διαφορετικά, και τελικά καλό είναι να ρίχνουμε μια ματιά πού και πού στα βελάκια τού training και στην οθόνη με το development των attributes για να μαθαίνουμε τι γίνεται.
Bravejohn wrote: επισης δεν εννοω να μην υπολογισουμε καθολου τα καλα του attribute απλα να κοιταξουμε πιο πολυ αυτα που δυσκολα ανεβαινουν...
αν και οπως ειπες τετοιους παιχτες ειναι σπανιο να βρεις...δυσκολα να βρεις αμυντικο με καλα strength-jumping-heading-accel-pace και να ειναι χαλια τα marking-tackling-concentration-positioning...στο 90% των περιπτωσεων θα ειναι και αυτα καλα και ο παιχτης θα ειναι ηδη ετοιμος και ακριβος...

αλλα αν αν για παραδειγμα εχουμε 2 παιχτες player1 και player2:

player1 : strength 17,jumping 17, heading 17, marking 14, tackling 14, concentration 14, positioning 14

player2 : strength 14,jumping 14, heading 14, marking 17, tackling 17, concentration 17, positioning 17

σε μια τετοια περιπτωση εννοω οτι διαλεγουμε το player1 δεδομενου οτι ο scouter μας εχει πει οτι ,πορει να εξελιχθει κι αλλο
Αν υποθέσουμε ότι τα Physical attributes έχουν μεγαλύτερο ή τουλάχιστον ίδιο weighting με τα Defensive attributes για τον αμυντικό, τότε ναι.
Bravejohn wrote: Στο 2008 υπηρχαν πολλα free attributes αναλογα με τη θεση του παιχτη και γενικα πολλα free τα οποια ομως δεν ειναι πλεον(οπως free kicks,penalty,long throws)
πλεον τα μοναδικα free attributes τα οποια ειναι και για ολες τις θεσεις ειναι aggression,determination,flair,Natural fitness και ολα τα κρυφα...
Δε νομίζω ότι το Determination είναι free. Όταν το βελτιώνω μέσω tutoring, βλέπω άλλα attributes να πέφτουν, βραχυπρόθεσμα.
Bravejohn wrote: Εκατσα εκανα ενα πινακακι με τα attributes ανα θεση που ειτε ειναι δυσκολα να ανεβουν(physical) ειτε πρεπει να χρησιμοποιησουμε προπονηση με την οποια υπαρχει κινδυνος να ανεβασουμε αttributes που δεν θα ωφελεισουν το παιχτη.Συμφωνα παντα με το Tactical theorems 2009 για το τι χρειαζεται ενας παιχτης ανα θεση.
Βασικη προυποθεση ο παιχτης να ειναι νεος και να εχει αρκετουτσικα ca points να ξοδεψει :P
Φυσικα το πως διαλεγει παιχτες ο καθενας ειναι δικη του υποθεση αναλογα με το πως θελει η ομαδα του να παιζει :-) Απλα μιας και το κανα ειπα να το ποσταρω μηπως και καποιος το βρει χρησιμο(αν σας καψω δεν αναλαμβανω ευθυνες :D ελληνας ειμαι)

Position------------Attributes----------------------------------------------------------------training(που θα δωσουμε το βαρος στη συνεχεια)

GK------------------Reflexes, Jumping, Strength----------------------------------------------Goalkeeping-tactics
DC------------------Strength, Jumping, Pace, Acceleration, Balance, Heading-------------------Defending-tactics
FB-------------------Work Rate, Stamina, Acceleration, Pace----------------------------------Defending ? tactics
DMC/MCd------------Stamina, Strength, Work Rate, Long Shots--------------------------------Defending - tactics - passing
AMC/MCa------------Stamina, Agility, Pace, Acceleration, Decisions, long shoots----------------Attacking-ball control
Wingers-------------Acceleration, Agility, Pace, Stamina, Crossing------------------------------Shooting-ball control
FCd-----------------Strength, Jumping, Balance, off the ball, Heading---------------------------Attacking-shooting
FCa-----------------Acceleration, Agility, Pace, Anticipation, off the ball------------------------Shooting-ball control
Στο training έχεις αδιαφορήσει τελείως για aerobic/strength?

Πέρα από αυτό, θα έλεγα ότι τα fullback μου γενικά θέλω να έχουν επιπλέον και crossing (set pieces training), Ο AMC/MCa να έχει και off the ball/decisions (tactics training- το ξέχασες; ), oι wingers crossing και off the ball (set pieces & tactics training), o FCd τεχνική και κίνηση (ball control & tactics training) και ο FCa κίνηση (tactics training). Με τον τρόπο που τα έχεις γράψει δεν υπάρχει πλήρης κάλυψη τής αριστερής στήλης από τη δεξιά.
Bravejohn
Rotation
Rotation
Posts: 1010
Joined: Wed Mar 12, 2003 12:00 am
Football Manager της ομάδας: ΠΑΟΚ
Αγαπημένη Ομάδα: ΠΑΟΚ
Location: Σερρες
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Οχι δε τα ξεχασα ουτε τα αγνοω απλα εγραψα που θα δωσω βαρος..ενοειτε οτι τα αλλα δε θα ειναι χαμηλα τα slider αλλα 1-2 κλικ χαμηλοτερα απ οτι στη κανονικη προπονηση...δλδ να διατηρω τα physical attribute(αφου εξ αρχης διαλεγω παιχτη που ειναι καλος εκει) και μακροπροθεσμα ισως να τα ανεβασω σιγα σιγα..απλα ελεγα που να ριξω το βαρος.Στον AMC/MCa ηδη εχω ψαξει να εχει καλο decision αλλα και παλι μαλλον δε το εγραψα σωστα..Δεν εννοω οτι θα κανω ενα training regime με 2 training τομεις πολυ ψηλα και ολα τ αλλα στο medium και κατω...απλα θα μειωσω 1-2 κλικ απο τo τομεα που θα προπονουσα ενα παιχτη σε μια θεση χωρις να ειναι εξ αρχης καλος σε καποια σημαντικα του attribute του(που εγραψα στο πινακακι) ωστε να διατηρησω καποια στατς που ηδη ειναι καλα και θα αυξησω 1-2 κλικ αυτα που θελω να ανεβασω...

Δηλαδη αφου βρω εναν αμυντικο με καλο Heading θα κατεβασω στη προπονηση που εχω για αμυντικους 1-2 κλικ το ball control(γιατι μεχρι τωρα το ειχα σσε τετοιο σημειο ωστε ο αμυντικος μου να ανεβασει heading).Δε νομιζω με 1-2 κλικ κατω απο κει που ειχε βελτιωση σε αυτο τομεα ξαφνικα να εχει πτωση...πιστευω οτι απλα δε θα εχει ουτε ανοδο ουτε πτωση,αλλα θα διατηρησει το ηδη ψηλο heading.Στη συνεχεια θα μπορεσω να ανεβασω 1-2 κλικ το defending

Anyway θα φτιαξω με τον editor αν ειναι μερικους παιχτες που να ανταποκρινοντε στο παραδειγμα και με καλο potential και θα δω αν δουλευει ετσι...
για να μη λεω οτι να ναι,θα το τεσταρω πρωτα και θα επιστρεψω 8)
αν δηλαδη μακροπροθεσμα εχει καλυτερη εξελιξη ο παιχτης και καλυτερη κατανομη των ca points του στα σημαντικα του attributes
toni lora
Assistant Manager
Assistant Manager
Posts: 3356
Joined: Mon Dec 26, 2005 3:04 pm
Football Manager της ομάδας: on Holiday
Αγαπημένη Ομάδα: Πρασινες ΤΟΥΛΟΥΜΠΕΣ
Status: ..πιασε μια... Τουλουμπα!
Location: Κορυδαλλος-Νικαια
Has thanked: 0
Been thanked: 0

φανταστικο τοπικ... -gioupi

τεραστιο -falaina Thanks σε ThrassosSevvas ..

και στον Bravejohn για το σιγονταρισμα.. :blob8:

:D
στο τηλεφ. εκμπομπης>
καλησπερα>
Φρανκ,φρανκ,φρανκ..
Παρουσιαστρια>
καλα εισαι..?

μπαουυυυυυυυυυυυ....

τι ωρα ειναι?

Φρανκ,φρανκ,φρανκ..

$%$#@!^@&#&*%$*
..φρανκ...
απλα πραγματα,ΦΡΑΝΚ!
Post Reply

Return to “Προπόνηση FM2009”