[DL] Generic Adboard Files - Αρχεία για επεξεργασία adboards

Backrounds, δυχτια, μπάλες και ότι άλλο γραφικό μπορεί να γίνει edit στο νέο FM2011!
DaWeed420
Youth Pro
Youth Pro
Football Manager της ομάδας: ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚOΣ k μονο..
Αγαπημένη Ομάδα: PAO UBER ALLES
Has thanked: 0
Been thanked: 0

ΕΛΛΗΝΙΚA
Spoiler: show
Βεβαιωθείτε ότι το "Use Skin Cache" είναι απενεργοποιημένο k το "Always Reload Skin on Confirm" είναι ενεργοποιημένο.

Κάντε extract τα περιεχόμενα του αρχείου..

Win Vista/7: C:\Users\ (username)\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\graphics
Win 2000/XP: C:\Documents and Settings\ (username)\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\graphics
Win 98/ME: C:\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\graphics
Mac OS X: /Users/ (username)/Documents/Sports Interactive/Football Manager 2011/graphics

Πως αλλάζω τις generic ads?

’Aμα έχετε κάνει το extract στο σωστό σημείο τότε την επομενη φορα που θα τρέξετε το fm2011 8a παρατηρήσετε ότι τα χρώματα των generic ads είναι αντίστροφα των κανονικών.Ανατρέξτε στο φάκελο με τις jpg των ads που έχουν αντεστραμμένα χρώματα k αντικαταστήστε τiς με τις jpg των διαφημίσεων που εσείς επιθυμείτε.

Ποια η χρήση των fm.xml & radial.xml???

Τα συγκεκριμένα αρχεία είναι για αυτούς που θέλουν να αλλάξουν διαφημίσεις πέρα από τις generic , k προϋποθέτουν ότι ο χρηστης ξέρει τι κάνει...
ENGLISH
Spoiler: show
Make sure "Use Skin Cache" is unchecked and that "Always Reload Skin on Confirm" is enabled.

Extract the .rar contents to..

Win Vista/7: C:\Users\ (username)\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\graphics
Win 2000/XP: C:\Documents and Settings\ (username)\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\graphics
Win 98/ME: C:\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2011\graphics
Mac OS X: /Users/ (username)/Documents/Sports Interactive/Football Manager 2011/graphics

HOW DO I GET DIFFERENT GENERIC ADS IN THE GAME???

If you have extracted the files in the right location, next time you run Fm2011 you will notice that all "generic" adboard have their colours inverted. All you need to do is replace the inverted colour .jpgs with the ones you want to use as "generic" ads within your game.

WHAT DO I NEED fm.xml & radial.xml FOR???

You dont need to tamper with them if you dont intend to alter anything more than the generic ads. If you do intend to mess with them...then you already know what you are doing :)
DOWNLOAD
================> http://www.mediafire.com/?ebvx0yfveaazo <================
PLEASE DO NOT REDISTRIBUTE

Return to “Backgrounds κ.α.”