Χρήσιμα tips για το FM 2005!!

Συζητήστε σχετικά με το 1ο σε σειρά παιχνίδι της SI και Sega!
Locked
theodore80
Administrator
Administrator
Posts: 4833
Joined: Mon Apr 28, 2003 11:00 pm
Location: Amsterdam, Netherlands / Athens
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Σε αυτό το thread θα μπορείτε να διαβάσετε διάφορα tips που κατά καιρούς θα κυκλοφορούν στην FM community όπως π.χ. είχαμε παλιότερα την εντολή "ΑRSE" ή το "DEBUG_MODE".

Πρώτο μας tip λοιπόν:

Διαγράψτε όλα τα αρχεία fake.lnc, france.lnc, nleague.lnc από το folder Football Manager 2005\data\db\lnc\all προκειμένου να πετύχετε τα εξής:

1)Εισαγωγή του κανονικού ονόματος του Kahn.
2)Δυνατότητα να διαλέγουν οι εθνικές ομάδες της Γερμανίας και της Ολλανδίας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ παίχτες.
3)Τα κανονικά ονόματα των Γαλλικών ομάδων!

8) :wink:
theodore80
Administrator
Administrator
Posts: 4833
Joined: Mon Apr 28, 2003 11:00 pm
Location: Amsterdam, Netherlands / Athens
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Δεύτερο tip:

Κατεβάστε το αρχείο real competition names.zip από ΕΔΩ. Στη συνέχεια κάντε extract το περιεχόμενο του στον φάκελο Football Manager 2005\data\db\lnc\all προκειμένου να πετύχετε τα εξής:

1)Πραγματικό όνομα για το Κύπελλο UEFA
2)Πραγματικό όνομα για το Κύπελλο Intertoto
3)Πραγματικό όνομα για το UEFA Champion League
4)Πραγματικό όνομα για το AFC Champions League (Aσιάτικο Champions League)
5)Πραγματικό όνομα για το ASEAN Club Championship (Aσιάτικο Κύπελλο UEFA)

Προσθέστε την εξής γραμμή για να αλλάξετε και το όνομα του Mustermann:

#Oliver Kahn
"CHANGE_PLAYER_NAME" 1277 "Oliver" "" "Kahn"

8)
theodore80
Administrator
Administrator
Posts: 4833
Joined: Mon Apr 28, 2003 11:00 pm
Location: Amsterdam, Netherlands / Athens
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Τρίτο tip:

Στο τρίτο tip θα δούμε τις κρυφές εντολές του FM (γνωστές ως εντολές "ARSE" παλιότερα ή ως "DEBUG_MODE" στo CM4.

Πηγαίνουμε στο φάκελο που υπάρχει το αρχείο init.cfg δηλαδή στο Football Manager 2005\data. Αρχικά κάνουμε δεξί κλικ πάνω στο αρχείο και επιλέγουμε Properties (Ιδιότητες). ΞΕΤΣΕΚΑΡΟΥΜΕ το read only και πατάμε OK. Κάνουμε p;ali δεξί κλικ πάνω στο init.cfg και επιλέγουμε Open ή Open with... (Άνοιγμα ή Άνοιγμα με...) και στο παράυθρο που μας βγαίνει επιλέγουμε "Select the program from a list" και OK. Στη λίστα των προγραμμάτων επιλέγουμε Notepad και OK. Βλέπουμε ότι το αρχείο περιλαμβάνει την εντολή "SUGAR_DADDY" "Chelsea". Η εντολή αυτή κάνει τον πρόεδρο της Chelsea πανίσχυρο οικονομικά. Αν θέλουμε να κάνουμε κάτι αντίστοιχο για οποιαδήποτε άλλη ομάδα γράφουμε "SUGAR_DADDY" και το όνομα της ομάδας σε εισαγωγικά. Πρόκειται για cheat το οποίο μπορεί να γίνει και μέσω του editor.

Άλλες εντολές που μπορούμε να προσθέσουμε είναι οι εξής:
1) "DEBUG_MODE"
(Η γνωστή από παλιότερες εκδόσεις CM εντολή ARSE. Μας δείχνει κάποια στοιχεία για τον πρόεδρο και αυξάνει τις πιθανότητες κάποιος ποδοσφαιριστής να έχει αντιεπαγγελματική συμπεριφορά).

2) "GROUND"
Οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα με απόφαση του προέδρου να χτίσουν νέο γήπεδο.

3) "GERMAN"
Δίνει ψεύτικους παίχτες.

Στη συνέχεια πατάμε File->Save και είμαστε έτοιμοι!

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Για να δουλέψουν οι αλλαγές που θα κάνετε στο init.cfg ΠΡΕΠΕΙ να αρχίσετε NEW GAME!!!

Ακολουθεί παράδειγμα ενός τυπικού init.cfg:

Code: Select all

"SUGAR_DADDY" "Chelsea"
"DEBUG_MODE"
"GROUND"
8)
theodore80
Administrator
Administrator
Posts: 4833
Joined: Mon Apr 28, 2003 11:00 pm
Location: Amsterdam, Netherlands / Athens
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Τέταρτο tip:

Όχι ακριβώς tip αλλά οδηγός:

(thanks diego)

Οδηγός για τα αρχεία EDT και DDT

Αρχεία EDT

Τα αρχεία EDT χρησιμεύουν στην επεξεργασία αρκετών στοιχείων, όπως μελλοντικές μεταγραφές και αλλαγή γηπέδου.

Πως τα δημιουργώ?

Χρησιμοποιώντας το notepad και αποθηκεύοντας το αρχείο με την επέκταση .edt

Που τα αποθηκεύω?

Στο φάκελο data/db του Football Manager

Τι εντολές μπορώ να χρησιμοποιήσω?
Α. Ανταλλαγή Ομάδων μεταξύ πρωταθλημάτων

Χρησιμοποιείται για να ανταλλάξει ομάδες μεταξύ πρωταθλημάτων. Αυτό υπάρχει κυρίως για τους φίλους που θέλουν τη Ρέιντζερς και τη Σέλτικ στη Πρέμιερ Λιγκ της Αγγλίας.

Οι εντολή αυτή διατυπώνεται ως εξής:

"SWAP_TEAMS" "Rangers" "Crystal Palace"

Όπου Rangers και Crystal Palace οι ομάδες που θα ανταλλαχτούν.

Το κόλπο αυτό χρησιμοποιείται και νανόδους-υποβιβασμους ομάδων.



B. Μεταγραφές και Δανεισμοί

Μελλοντικές μεταγραφές: Οι μελλοντικές μεταγραφές θα πρέπει να διατυπωθούν έτσι:

"FUTURE_TRANSFER" "Angelos" "" "Charisteas" "Werder Bermen" "Ajax" 01 01 2005 3000000 10000 2

Όλη η φράση γράφεται σε μία γραμμή.

Όπου Angelos μπαίνει το First Name, αμέσως μετά το Common Name, αν υπάρχει, ύστερα, όπου Charisteas μπαίνει το Last Name.

Στη συνέχεια αναγράφεται η ομάδα από πού φεύγει, και ύστερα η ομάδα στην οποία πηγαίνει.

Έπειτα, οι 3 πρώτοι αριθμοί είναι η ημερομηνία μεταγραφής, το ποσό μετά είναι το κόστος μεταγραφής, ύστερα ο μισθός του παίκτη και τέλος η διάρκεια του συμβολαίου.

Προσοχή χρειάζεται για τη περίπτωση που υπάρχουν τονισμένοι χαρακτήρες όπως του Makelele. Η λύση είναι να ανοίξετε το MCM Editor και να αντιγράψετε το όνομα από εκεί.



Δανεισμοί: Οι δανεισμοί διατυπώνονται ως εξής:

"LOAN" "Angelos" "" "Charisteas" " Werder Bermen " "Ajax" 1 1 2005 1 7 2005

Η διαφορά με τις μεταγραφές είναι ότι στους αριθμούς αναγράφονται η ημερομηνία δανεισμού και το τέλος αυτού.



Όταν ένα αριθμητικό δεδομένο είναι άγνωστο, μπορούμε να βάλουμε -1
Γ. Ενίσχυση Ομάδας

Χρησιμοποιείται για να αυξήσει τα λεφτά, το reputation και τη χωρητικότητα του γηπέδου.

Διατυπώνεται ως εξής:

"BOOST_TEAM" "AEK" 1000000 9000 750000

Όπου AEK η ομάδα, όπου 1000000 τα λεφτά, όπου 9000 το Reputation (μέγιστο 10000) και όπου 750000 χιλιάδες η χωρητικότητα του γηπέδου.

Όταν θέλουμε να αυξήσουμε μόνο ένα ή δύο γεγονότα, τότε βάζουμε στα υπόλοιπα –1


Δ. Αλλαγή Σταδίου

Χρησιμοποιείται όταν θέλουμε μια ομάδα να αλλάξει γήπεδο.

Διατυπώνεται ως εξής:

"STADIUM_MOVE" "Arsenal" "Highbury" "Emirates Stadium" "01/08/2006"

Όπου Arsenal η ομάδα, όπου Highbury το παλιό της γήπεδο, όπου Emirates Stadium το καινούργιο και όπου 01/08/2006 η ημερομηνία αλλαγής. Σε περίπτωση που το γήπεδο είναι καινούργιο, θα πρέπει να το φτιάξετε στον Editor, ενώ σε περίπτωση που υπάρχει, δεν υπάρχει πρόβλημα.


Ε. Αλλαγή Σταδίου για συγκεκριμένη Διοργάνωση

Χρησιμοποιείται όταν θέλουμε μια ομάδα να αλλάζει γήπεδο σε π.χ. ευρωπαϊκή διοργάνωση.

Διατυπώνεται ως εξής:

"STADIUM_CHANGE_FOR_COMP" "Panathinaikos" "European Champions Cup" "OAKA Spyros Louis"

Όπου Panathinaikos η ομάδα, όπου European Champions Cup η διοργάνωση και όπου OAKA Spyros Louis το γήπεδο. Για το γήπεδο μπορεί αντί του ονόματος να χρησιμοποιηθεί το ID του γηπέδου.






ΣΤ. Χρέη Ομάδων

Σε περίπτωση που θέλετε να προσθέσετε χρέος σε κάποια ομάδα, ιδού πως θα το κάνετε.

"CLUB_DEBT" "AEK" "7000000" "60" "Bank"

Όπου AEK η ομάδα, όπου 7000000 το χρηματικό ποσό, όπου 60 η μήνες πληρωμής και όπου Bank ο φορέας που η ομάδα χρωστάει. Όπου Bank μπορείτε να γράψετε PFA η Chairman.





Αρχεία DDT

Τα αρχεία .ddt χρησιμεύουν στη προσθήκη παικτών στο save game από συγκεκριμένες χώρες ή ομάδες, ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιλεγμένης Database.

Πως τα δημιουργώ?

Χρησιμοποιώντας το notepad και αποθηκεύοντας το αρχείο με την επέκταση .ddt

Που τα αποθηκεύω?

Στο φάκελο data/db του Football Manager

Τι εντολές μπορώ να χρησιμοποιήσω?
Α. Προσθήκη παικτών από συγκεκριμένη χώρα

Αυτό μπορεί να γίνει με την ακόλουθη εντολή:

"RETAIN_NATION_PLAYERS" "Greece"

Με αυτή την εντολή θα είναι διαθέσιμοι στο παιχνίδι όλοι οι Έλληνες παίκτες.

Όπου Greece μπορείτε να βάλετε το όνομα οποιασδήποτε χώρας που περιλαμβάνεται στο Football Manager.
Β. Προσθήκη παικτών από συγκεκριμένη ομάδα

Αυτό μπορεί να γίνει με την ακόλουθη εντολή:

"RETAIN_PLAYERS" "Olympiakos"

Όπου Olympiakos η ομάδα.

Με αυτή την εντολή θα υπάρχουν στο παιχνίδι όλοι οι παίκτες του Ολυμπιακού ανεξαρτήτως του μεγέθους της Database. Αυτό είναι καλό στη περίπτωση που κάποιος θέλει πιο ρεαλιστικό Champions League και Uefa.
theodore80
Administrator
Administrator
Posts: 4833
Joined: Mon Apr 28, 2003 11:00 pm
Location: Amsterdam, Netherlands / Athens
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Πεμπτο tip:


Ακόμα κι αν δε πρόλαβες το διαγωνισμό Face In The Game υπάρχει τρόπος να βάλεις τον εαυτό σου στο παιχνίδι, χωρίς να ανοίξεις τον Editor!

Καταρχήν η εντολή μπαίνει στα αρχεία .edt. Άμα έχετε κατεβάσει το patch 5.0.2 μπορείτε να ανοίξετε το patch.edt στο φάκελο data/db. Αν δεν έχετε κατεβάσει το patch, καλό θα ήταν να το κάνετε :P. Σε αυτή τη περίπτωση απλώς δημιουργείστε εσείς ένα αρχείο .edt.



Ένα παράδειγμα της εντολής:

"FUTURE_REGEN" "Craig" "" "Hunter" "09-04-1979" "Scotland" "Rangers FC"

(Quiz: Μαντέψτε ποιος αποκάλυψε την εντολή και τι ομάδα είναι :P)



Η σύνταξη της είναι η εξής:

"FUTURE_REGEN" "First Name" "Common Name" "Surname" "Date of birth dd-mm-yyyy" "Nationality" "Favourite Team"



Τώρα θα είναι σαν να έχετε μπει σαν regen στο παιχνίδι, μόνο που δε θα είναι γνωστά τα Attbs, CA, PA, HR, CR, WR, ούτε καν οι θέσεις, όπως και με το Face In The Game.



Ναι, όμως στο Face In The Game υπάρχουν και τα πρόσωπα των regen!(άσχετο ότι κάποια είναι σε άθλια κατάσταση!).

Για να βάλετε το δικό σας πρόσωπο στο παιχνίδι, θα πρέπει να βάλετε τη φωτογραφία σας στο φάκελο με οποιοδήποτε όνομα, να ανοίξετε το config.xml και να προσθέσετε μια γραμμή στο αρχείο.

Ένα παράδειγμα της γραμμής:

<record from="me" to="graphics/pictures/person/craig hunter 9-4/portrait"/>

Και η σύνταξη της:

<record from="(όνομα φωτό)" to="graphics/pictures/person/(όνομα) (επίθετο) (μέρα γέννησης)-(μήνας γέννησης)/portrait"/>

Ευχαριστούμε τον dforlan9 για τον οδηγό του! :wink:
theodore80
Administrator
Administrator
Posts: 4833
Joined: Mon Apr 28, 2003 11:00 pm
Location: Amsterdam, Netherlands / Athens
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Έκτο tip:

Global bans: Μπορείτε να απαγορεύσετε σε κάποιον παίχτη να αγωνίζεται σε όλες τις ποδοσφαιρικές διοργανώσεις του πλανήτη για όσο καιρό θέλετε. Αυτό γίνεται μέσω των edt αρχείων.

Για παράδειγμα μπορείτε να προσθέσετε τη τιμωρία του Adrian Mutu στη database του παιχνιδιού σας.

Η εντολή είναι: "BAN" "GLOBAL" "FIRST_NAME" "COMMON_NAME" "SECOND_NAME" "CLUB" "BAN_END_DATE"


Για τη περίπτωση του Mutu λοιπόν αρκεί να δώσετε την εντολή "BAN" "GLOBAL" "Adrian" "" "Mutu" "" "18-05-2005" σε κάποιο edt file και στη συνέχεια να επιλέξετε αυτό το file όταν θα κάνετε new game.


Για περισσότερες λεπτομέρειες για τα edt αρχεία δείτε το τέταρτο tip.
theodore80
Administrator
Administrator
Posts: 4833
Joined: Mon Apr 28, 2003 11:00 pm
Location: Amsterdam, Netherlands / Athens
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Έβδομο tip:

Πως να ενεργοποιήσετε τα real fixtures.

Με το τελευταίο patch για το CM4 η SI μας έδωσε μια νέα δυνατότητα. Να μπορούμε να δημιουργήσουμε σε αρχειάκια (τα λεγόμενα .cmp files) το πραγματικό πρόγραμμα της χρονιάς που παίζουμε σύμφωνα με τη κλήρωση του πρωταθλήματος. Μαλιστα νπορούμε να προσδιορίσουμε όχι μόνο την πραγματική ημερομινία των αγώνων αλλά και την πραγματική ώρα.

Στο FM η επιλογή αυτή ήταν απενεργοποιημένη....μέχρι που οι "τρελοί" fans του παιχνιδιού την επανέφεραν με τη χρήση ενός πολύ μικρού αρχείου. Το αρχειάκι αυτό μπορείτε να το κατεβάσετε ΕΔΩ. Για να το εγκαταστήσετε τοποθετήστε το στο φάκελο panels του skin που χρησιμοποιείτε για το παιχνίδι. Αν δεν υπάρχει ο συγκεκριμένος φάκελος απλά δημιουργήστε τον! Στη συνέχεια μπορείτε να κατεβάσετε τα cmp files από ΕΔΩ. Τοποθετήστε τα αρχεία αυτά στο folder C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2005\data\comps (αν δεν υπάρχει δημιουργήστε τον). Τώρα είστε έτοιμοι! Απλά κάντε new game και στα πρωταθλήματα για τα οποία έχετε .cmp αρχείο θα μπορείτε να ενεργιποιήσετε την επιλογή "Real Fixtures" όπως φαίνεται στη παρακάτω εικόνα:

[img]http://www.fmgreece.com/pafiledb/uploads/RealFixt.png[/img]

Σε περίπτωση που δεν έχετε το αντίστοιχο αρχείο, απλά δε θα μπορείτε να τσεκάρετε την επιλογή.

Τέλος, να ενημερώσω ότι το πακέτο με τα .cmp files περιέχει το πρόγραμμα των βασικότερων πρωταθλημάτων και πιο συγκεκριμένα των ακόλουθων:

Βέλγιο (όλες τις κατηγορίες)
Βραζιλία (2 πρώτες)
Αγγλία (όλες)
Ισπανία (πρώτη)
Γαλλία (πρώτη)
Ελλάδα (και τις 2)
Ιταλία (πρώτη)
Ολλανδία (2 πρώτες)
Βόρειος Ιρλανδία (πρώτη)
Ρουμανία (πρώτη)
Σκωτία (πρώτη)
Τουρκία (πρώτη)

Ελπίζω στις επόμενες μέρες να κυκλοφορήσουμε μία νέα έκδοση που θα περιέχει ακόμη περισσότερα πρωταθλήματα!!

Για οποιαδήποτε απορία ανοίχτε θέμα στο κατάλληλο τομέα (Γενική συζήτηση για το FM).

8)
Locked

Return to “Γενική συζήτηση για το Football Manager 2005”