Γεια σας,
Αν κάποιος θέλει να φτιάξει δικό του πρόγραμμα προπόνησης, τί πρέπει να προσέχει για να ξέρει ότι αυτό που φτιάχνει είναι αποτελεσματικό? Οι πράσινες μπάρες τι δείχνουν? Αν π.χ. φτιάχνω πρόγραμμα για επιθετικούς πρέπει το πρόγραμμα να έχει την πράσινη μπάρα του shooting στο μέγιστο? (κ αντίστοιχα για τις άλλες θέσεις)
Ευχαριστώ
Κατασκευή προγράμματος
- ThrassosSevvas
- Training Engineer
- Posts: 3778
- Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
- Location: Αthens, GR
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Οι μπάρες χωρίζουν τα attributes σε ομάδες και δείχνει πόση προσπάθεια διοχετεύεται σε καθεμιά από τις ομάδες αυτές. Δε δείχνουν όμως πόση προσπάθεια διοχετεύεται σε κάθε attribute. Πχ μπορεί να έχεις ψηλή Attacking μπάρα, αλλά αν δεν υπάρχει Shooting στο πρόγραμμα, το Finishing και το Long Shots ενδέχεται να έχουν προβλήματα. Αυτό είναι απλά ένα παράδειγμα.
Εγώ τα προγράμματα που είχα φτιάξει τα σχεδίασα μετά από μελέτη των ".tat" files, και στη συνέχεια τρέξιμο πολλών holiday mode παιχνιδιών για να δω αν όντως δουλεύουν ή όχι (καταγραφή των attributes στην αρχή, σύγκριση με αυτά μετά από μια σεζόν κλπ).
Πάντως μελετώντας τα ".tat" files, είναι δυνατόν να φτιάξει κανείς αξιοπρεπή προγράμματα χωρίς να χρειάζεται να καταφύγει σε holiday mode πειράματα.
Εγώ τα προγράμματα που είχα φτιάξει τα σχεδίασα μετά από μελέτη των ".tat" files, και στη συνέχεια τρέξιμο πολλών holiday mode παιχνιδιών για να δω αν όντως δουλεύουν ή όχι (καταγραφή των attributes στην αρχή, σύγκριση με αυτά μετά από μια σεζόν κλπ).
Πάντως μελετώντας τα ".tat" files, είναι δυνατόν να φτιάξει κανείς αξιοπρεπή προγράμματα χωρίς να χρειάζεται να καταφύγει σε holiday mode πειράματα.
Κατάλαβα. Ευχαριστω πολυ! Είναι αρκετα "πονοκεφαλιαστικο" (!) τελικα να κάνεις ένα αξιοπρεπές πρόγραμμα. Μάλλον πρέπει να βελτιωθεί αρκετά το παιχνίδι σ'αυτόν τον τομέα. Η γραμμή μεταξύ της διασκέδασης κ του να θές να σπάσεις το PC σου είναι λεπτή!!
- ThrassosSevvas
- Training Engineer
- Posts: 3778
- Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
- Location: Αthens, GR
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Θα υπάρξουν αρκετές αλλαγές στο training στην επόμενη έκδοση του FM (όχι σε patch). Η SI έχει δραστηριοποιηθεί αρκετά σε αυτόν τον τομέα, δεδομένου ότι τα περισσότερα από τα υπόλοιπα προβλήματα έχουν λυθεί.
-
- Youth Pro
- Posts: 277
- Joined: Sat Dec 25, 2004 2:20 am
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Ti ennoeis tha allaxoun?Tha ginei pio syntheti?Pio apli?Apla diaforetiki?
My 2 cents: As tin kanoun ligo pio aploiki,thathela na tin ftiaxnw monos mou alla thelei poly xrono kai den mporoume kathe mera na paizoume 2-3 wres FM.Tha protimousa kati se styl Deutera,Triti,Tetarti ktl kai oi wres den me xalane,apla tha ithela na eixe anti gia askiseis kateythian mia option pou na leei "X=veltiwsi passing game","Y=veltiwsi marking" ktl.Diladi na exoume pio "etoima" ti kanei kathe proponisi
My 2 cents: As tin kanoun ligo pio aploiki,thathela na tin ftiaxnw monos mou alla thelei poly xrono kai den mporoume kathe mera na paizoume 2-3 wres FM.Tha protimousa kati se styl Deutera,Triti,Tetarti ktl kai oi wres den me xalane,apla tha ithela na eixe anti gia askiseis kateythian mia option pou na leei "X=veltiwsi passing game","Y=veltiwsi marking" ktl.Diladi na exoume pio "etoima" ti kanei kathe proponisi
- ThrassosSevvas
- Training Engineer
- Posts: 3778
- Joined: Sun Apr 20, 2003 11:00 pm
- Location: Αthens, GR
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Βρισκόμαστε σε διαρκή επικοινωνία με την SI για τη δημιουργία του μελλοντικού training. Τους έχω ήδη παραδώσει ένα 5-σέλιδο κείμενο με τις αλλαγές που πιστεύω πως θα χρειαστούν (από άποψη σχεδιασμού, όχι bugs και τέτοια), ενώ κι άλλοι testers έχουν καταθέσει τις προτάσεις τους.
Από εκεί και πέρα φυσικά, τις αποφάσεις θα τις πάρει η SI.
Υπάρχει ένα thread στην κορυφή αυτού του φόρουμ για τις προτάσεις σας, "Πώς θα θέλατε να είναι το training στο μέλλον".
Από εκεί και πέρα φυσικά, τις αποφάσεις θα τις πάρει η SI.
Υπάρχει ένα thread στην κορυφή αυτού του φόρουμ για τις προτάσεις σας, "Πώς θα θέλατε να είναι το training στο μέλλον".